úterý 20. prosince 2011

Hyeny již hodují!

Úplně původně měl být tento příspěvek do světového fondu literárních klenotů o mém vánočním cukroví. Plánovala jsem ho letos jen tři druhy: tradiční babiččinu čokoládu, linecké cukroví a nutelové rohlíčky. Tradiční babiččina čokoláda je věc, která vzniká smíšením 100% tuku Omega, cukru, sušeného mléka a kakaa. Její původ tkví patrně v těžkých válečných dobách a přesně tak taky chutná, ale málo platný, vždycky, když smísím, mám zas na chvíli culíky, sepjaté červenými plastovými beruškami. To je hodnota, která se počítá.

Letos jsem však rozhodla, že by bylo pěkné zaměnit tuk za onačejší a vyvedla jsem čekuládu z kokosového tuku, jehož vlastností, jak se ukázalo, je, že na teple taje daleko dříve, a navíc je to jakési kokosové. Zkrátka nic zmíněníhodného.

Idea lineckého cukroví vzala za své s příjezdem tchýně, která přivezla, pámbu jí požehnej, asi pět kilo keksů, které se lineckému chuťově blíží a budeme je jíst až do Velikonoc. Myšlenku nutelových rohlíčků jsem opustila poté, co se ukázalo, že jsem po zakoupení 750 gramův Nutely tuto během čtrnácti dní sežrala. Koupit další nemám odvahu.

Podruhé měl být o absurdním divadle, které vyvolala smrt Václava Havla. Lidé lkající, že zemřel Největší a Nejslavnější (Nejslawnější je, zaplať Bůh, stále naživu), ve mně vždy vzbuzují kacířskou myšlénku, že by bylo pěkné vidět, co dělali posledního půl roku. Jestli jejich životy osvětluje Pravda a Láska, nebo se taky chmuří na prodavačku a šťouchají do spoluobčanů v MHD, náhle příliš němí na sdělení, že potřebují vystoupit.

Já, pěkně prosím, proti panu Havlovi nic nemám. Dokonce i Odcházení se mi více líbilo než nelíbilo, a to už je, jak jsem pochopila, pro mnohé důvod zařadit mne do klubu zatvrzelých pravdoláskařů, kteří jsou prostě beznadějní. Tak jo, klidně, počítejte mě tam. Ale z procesu vedoucího ke svatořečení, ježto se nyní rozběhl v plné síle, mne, prosím, račte vynechat.

No ale do třetice všeho dobrého, ráno jsem si otevřela iDnes, a co nevidím. Havla připomene 90stránková kniha, připravovaná rok, z pera kunsthistoričky Michaely Košťálové a nějakého pana Heřmana. Co připravovali rok, netuším, zato si čirou náhodou, ale zato dobře pamatuju, že paní Košťálová vydala životopis Simony Monyové ještě předtím, než stačila pořádně vychladnout. Tož ja, elektřina se sama nezaplatí.

1 komentář:

  1. Můj hluboký vděk přichází k Dr. Oduduwovi, jeho lék byl mimořádně užitečný pro zdraví mé dcery a nakonec se vrátil zpět do normálního dobrého zdraví.
    Mám dceru s fibromyalgií již 21 let a můj lékař mi předepisuje různé druhy západních léků bez zlepšení příznaků mé dcery.
    Jsem tak ráda, že jsem našel lékařství Dr. Oduduwa (protože jsem surfoval po internetu a našel jsem doporučení pro to na fóru o zdraví žen na začátku letošního roku).
    Cítil jsem se tak silně znalostí, které jste mi dal, a já jsem rychle diagnostikoval individuální příčinu dívčí fibromyalgie a vyzbrojený jasnými instrukcemi,
    Nakonec jsem dokázal porazit toto monstrum, za necelé 4 týdny užívání léčivých přípravků Dr. Oduduwa na mojí dceři.
    ona šla na prohlídku a bylo jasné, že moje dcera fibromyalgie je konečně vyléčená a navždy bez stopy, vzal jsem svou dceru do nemocnice pro nemocniční text a lékařské prohlídky, ale žádná nemoc ani infekce nebyla nalezena už.
    díky mému Dr. Oduduwovi za Boha, který tento velkolepý člověk pomáhá zachránit život a obnovit dobré zdraví mnoha.
    můžete mu také požádat o pomoc prostřednictvím své osobní kontaktní adresy:
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Dr.Oduduwa odborník kořeny a bylinky lék na léčení následujících:
    Aagenaesův syndrom.
    Bipolární porucha u mužů a žen
    Aarskogův syndrom.
    Syndrom Aase Smith.
    ABCD syndrom.
    Abderhalden Kaufmann Lignacův syndrom.
    Aneurysma břišní aorty.
    Abdominální chemodektomy s kožními angiolipómy.
    Břišní cystický lymfangiom.
    * Láska kouzla Win-Back Ex milovník
    * Úspěch a propagační kouzlo
    * proklínání, duchovní čištění od zlého ducha.
    Tradiční kořeny a bylinné přípravky k léčbě nemoci, léčba rakovinových onemocnění, léčba HIV
    * plodnost magie - ovoce žen mají děti.
    * vyhlášené kouzlo, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Co: č. +2348135842629

    OdpovědětVymazat