pátek 10. května 2013

Banány, měla bych tady vynikající banány.




Tož že prezident nejspíš chlastá jako duha, to by mi tolik nevadilo. Nejni první ani poslední a mé srdce vždycky plálo spíš pro Churchilla než pro světově proslulého abstinenta téže epochy. I když připouštím, že by mi bylo milejší, kdyby tam Schwarzenberg pospával, než když se Zeman potácí. (I zachrápnout by mohl, pro mne za mne.)

Co však zahalekalo do nebes, jest výrok Bohuslava Svobody, jímž pro iDnes přispěl ke slavnostnosti okamžiku: "Já si nemyslím, že by měl kdokoli právo hodnotit svého prezidenta," dodal Svoboda na dotaz, zda prezident nebyl "společensky unaven".

Role jsou rozdány, hra bude krátká.

Prezident: (vrávorá)
Sbor: (mlčí)
Petr Nečas: Spekulovat o jiných důvodech, než uvedla hradní mluvčí, bych považoval za lidsky nevkusné.
Sbor: Пусть всегда будет солнце...
Opona.

Žádné komentáře:

Okomentovat